fredag 9. august 2013

Opprydning-garnkjøpstopp


Jeg har lest en del blogger de siste årene, og i nesten samtlige strikkeblogger jeg har lest hevdes det at garn formerer seg. Det har det visst gjort hjemme hos meg også og fordi jeg ikke har vært lysten på rydding hadde det begynt å flytte inn i et annet skap også. DA ble kællen svett når han oppdaget det for noen mnd siden og nå har jeg fått samlet ca. rubb og stubb i dette skapet. Men ikke uten dramatikk, for i går datt samtlige hyller ut av dette skapet mens jeg forsøkte å justere et par hyller. Årsak ??? Ingen av hyllefestene var skrudd fast med skruer!!!!! Så etter mye garn og hylleplater i huet mitt og diverse skjellsord i går som ikke er noe poeng å gjenta her, skrudde kællen fast mesteparten etter jobb og så tok jeg sjarmøretappen i dag med å skru inn den nederste hylla. Etter mirakuløst ha funnet 4 hylleknekter til som fungerte etter hylleknektblodbadet i går hvor noen av dem måtte bøte med livet. Gjorde seg med hylle der for ellers måtte jeg ha løftet så mye ut og inn når jeg skulle hatt noe småtteri i den plastkassa på bunnen der.
Men jeg kom til en viktig erkjennelse i går og det er at nu må jeg slutte å kjøpe garn på en stund. Ståa er nemlig slik at jeg har samla på meg drøye 20 kg garn og da kan jeg ikke forsvare mer innkjøp på lenge. Men å motta i gave til jul/bursdager må da være lov???
Garnet er for øvrig sendt til vinnerne i innlegget under her, håper det har kommet vel fram, regner med det siden jeg ikke har hørt noe.
Da er det en drøy uke til skolen begynner og sommeren er *over*. Ønsker alle en riktig god helg.

Klem fra Kristin

1 kommentar:

Brit Strikkenerd sa...

Veldig gjennkjennelig! Lykke til i din garnslankeprosess!!