søndag 14. oktober 2012

Lindex, har dere plagiert meg også? He he

Av og til ser vi at ting kan se litt like ut, og årets missonikolleksjon fra Lindex har noen elementer av denne kjolen som jeg laget i 2009 - se innlegg  : her.
Bildet er lånt hos google bilder.

Men de er da ikke alene, en strikkeprodusent laget noe tilsvarende for et år eller to siden.
Så med litt nye fargesammensetninger og andre detaljer så har man ikke mye å stille opp med når det gjelder mønsterbeskyttelse he he. Men jeg hadde ikke hatt noe imot å ha litt del av millioninntektene Lindex har på denne kampanjen da, hadde kommet godt med he he. Jeg får vel gjøre som alle andre gjør, jobbe meg til penga eller krysse fingrene ekstra på onsdag når Vikinglottomillionene skal fordeles :-P Ellers strikkes det på ørti prosjekter om dagen, starter veldig mange ad gangen om dagen for det er så mye inspirasjon der ute :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, ser noe likhet, men er enig i at det kanskje er å strekke det litt langt å håpe på noe royalties fra Lindex ;-)
Hilsen Lisa

tantemaraj sa...

Jeg likte veldig godt kjolen du har strikka!!! Har du noen link til oppskrift???

Ønsker deg en flott uke!!

Vennlig hilsen tantemaraj