fredag 14. september 2012

Siksak, Frosker og Haruni


 Endelig har jeg noe å vise fram igjen. Siksak fra Lene Holme Samsøe strikket jeg i fjor men blogget av en eller annen grunn aldri den. Halsepartiet er noe stygt fordi en ung herremann mente at lange tråder mor ikke hadde vært lur nok til å feste bedre bare var rive istykker.
Garnet er Drops Karisma på pinne 3.5 og 4.
Denne genseren er ny, den er en hybrid av Siksak og mønsteret Frøer fra L.H.Samsøe og min egen frie fantasi. Garnet er Smart og 2 nøster Drops Karisma. Strikket på pinne 3.5 og 4.

Her til slutt har du en lilla Haruni. Kameraet mitt vil sjelden velge riktig farge og den som er nærmest er avbildet på stolen. Sjalet er strikket i Drops Alpaca.3.5 nøster på pinne 3.5.



Ha en riktig fin helg alle sammen. Klem fra Kristin

1 kommentar:

LivM sa...

Ja det må jo mor forstå, at trådene må snarest :-) Denne genseren har jeg også strikket til mitt barnebarn. Super genser du fikk med et litt annet mønster på. Og så et lekkert sjal. Helt nydelig!