torsdag 10. mai 2012

40 år, hverken mer eller mindre....

Dette bildet ble tatt en dag i 1972. Det viser undertegnede som ganske ny i verden. Fremtiden og all verdens muligheter lå foran meg med blanke ark og fargestifter til. I dag er jeg 40 og må ærlig talt si at alt har ikke blitt som jeg håpet, jeg er ikke 100 % der jeg ville være. Det kommer jeg nok heller aldri til å være, jeg er jo ikke lenger ung og lovende. Men jeg er der jeg er nå, med 3 flotte barn, mannen jeg har vært sammen med i 15 og et halvt år og har familie og venner som er glad i meg . Kanskje har jeg 40 nye år foran meg (eller mindre/mer)? Alt det jeg har er jeg glad og takknemlig for og kanskje fører det til at jeg om en stund reflekterer på nytt og finner ut at jeg faktisk er der jeg vil være i livet? Må bare la den tanken modne litt til ......

Ønsker alle mine lesere en riktig god helg med masse strikk og hobby, selv har jeg strikket en Haruni til i sort, men denne er ikke ekstra stor. Blogger den når den er ferdig blokket.

Klem fra Kristin

5 kommentarer:

maska sa...

Gratulerer så mye med dagen.
Kos deg på dagen og ha en fin helg med eller uten strikking.
Klem.

Berit sa...

Gratulerer med dagen! Herlig bilde :) Dagen er din, og kos deg masse. God helg ønskes deg også.

A-I sa...

Gratulerer så mye med dagen! Håper den har vært og blir fin!

Smarie sa...

Gratulerer med dagen :-) Og det er nå livet begynner ! Og da blir det jo kjempebra, for du har jo en flott familie :-)))

Hobbymegher sa...

Gratulerer litt på etterskudd! Håper du koste deg masse på dagen din. =)