søndag 29. april 2012

Haruni etter boka

Så ble min første Haruni ferdig på 14 dager innimellom amming og familieliv med de to største og mannen. Det ble høytidelig overrakt til en fornøyd 40 åring i dag. Jeg brukte 3.75 nøster med Drops Alpaca på pinner 3,5 og strikket 32 pinner mer enn i oppskriften for å få sjalet større.Jeg startet umiddelbart på et nytt et i sort til dattera til syttende mai, tenker det blir fint til bunad :) Etter det kunne jeg tenkt meg å prøvd meg på den varianten med glattstrikk først også, men vi får ta en ting ad gangen. Jeg så forøvrig at premiene i forrige innlegg har landet trygt i sine nye hjem også, så da er jeg fornøyd. Ønsker alle en god kort uke og en hyggelig syttende mai feiring til uka. Og når du først er på bloggrunde, ta en tur innom Meisebo, hun har en veldig spennende give away som trekkes 1.mai.
Klem fra Kristin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære vene- du er jammen effektiv! Ikke verst å strikke et sjal mellom ammingen og familielivet ellers:)
Ha en strålende dag!

Mona sa...

Sååå lekkert i hvitt da! Jeg drømmer om å strikke meg et i enten rille- eller glattstrikk...nydelig mønster :)

Anna Therese sa...

Lækkert sjal da :) Nydelig mønster du har brukt. Ha en fin kveld videre :)

Stine sa...

Kjempe nydelig mønster :) Prøver meg på første mønster strikk nå.. allerede tatt opp to ganger hehe