søndag 18. desember 2011

Stille på meg

Det har vært rolig her inne den siste tiden, men det er fordi det har vært arbeidet. Jeg har strikket to Intuitive fra Julia Zahle, 5 av de Drops Nepal luene under her og 3 par votter som hører til og de to halsene fra innlegget under. I tillegg er jeg igang med 2 par Blåfjellvotter som også skal ut av huset før jul og har produsert en hemmelig lue som er sendt til Danmark. Bilder sa du? Nei, det er luksus, de har blitt pakket inn fortløpende. Jeg har en tommel og et par Blåfjellvotter igjen av den siste produksjonen som helst skal være ferdig tovet før onsdag. I tillegg har alle andre desemberaktiviteter vært der i tillegg som julehandel, julegaveinnkjøp og innpakking, juleavslutninger, håndballkamper ,baking osv vært utført.  For ikke å snakke om glukosebelastning, ultralyd og svangerskapskontroller. I dag er det 8 og en halv uke igjen til keisersnittdatoen er satt. Det blir så spennende :) Er ikke riktig ferdig enda før jul skal litt mer vasking til og en liten grøtfest for to av barnas bestevenner på onsdag.
(Dette var utsikten ifjor jul, men i år er den nesten lik med bildet øverst på skjermen minus litt blader. Trodde ikke jeg skulle si det men jeg savner litt julesnø!!!)
Ellers er jeg spent på Vm finalen mellom Norge og Frankrike ikveld (bite negler). Og til sist er jeg med på Hemmelig Venn julerunde på Hobbyboden og har fått pakke, men bilde det kommer på julaften som seg hør og bør. Så nå går jeg inn for innspurten og så kommer det nok et lite innlegg 24/12 . HA EN RIKTIG GOD JULEINNSPURT ALLE SAMMEN :)))

Ingen kommentarer: