fredag 10. juni 2011

Avslutningsgave og Tele2

Minstemann går siste året i barnehage nå og da må jo personalet få med seg noe på veien. Så da har jeg begynt på noen par votter med fingerløyse. Det første ble ferdig i dag og se sånn ut. Da er det bare å strikke ferdig de siste 2 parene ;)

Både Tele2 og Bipper kontaktet meg etter innlegget under her så da skal vi snart få det på stell, takk til dere to som tok kontakt :). Ellers gleder jeg meg til ferien. Vi skal på Skeikampen igjen, til Trondheim ,en svipptur innom Selbu og en tur til Telemark. Så da skal jeg få meg min årlige dose med fjell og daler igjen og det skal bli deilig :)

2 kommentarer:

violykke sa...

hvor er de flotte, jeg er sikker på de vil blive glæde ♥

Helle Jescika sa...

Åhhh var jeg bare pædagog i din søns børnehave. Hvor er de smukke.
Vi drager til Sverige også for at få vores årlige dosis flot, smukt, grønt, fasinerende natur.

(jeg har en award til dig på min blog)