torsdag 3. februar 2011

Jeg har vunnet

Og hva har jeg vunnet? Jo jeg har vunnet et nøste Opal Hundertwasser med glitter fra Annepaalandet. Hun hadde nylig blogglotteri og jeg var en av 4 heldige vinnere, jeg har en moderat vinnerflaks så jeg føler meg veldig heldig :) Jeg har tilgode å strikke med Opalgarnet så nå gleder jeg meg kan dere tro :) Garnet jeg får ser omtrent slik ut:
Bildet er lånt fra denne nettbutikken : Mikk-L design
Tusen hjertelig takk Anne, det var moro :) (Og særlig etter en sur aften som den jeg hadde under her.) Ha en fortsatt god torsdag alle sammen :)

7 kommentarer:

Elisa sa...

flott garn, blir spennende å se hva du lager av det :)

Anita Tørmoen sa...

Gratulerer:)

Frk.Badegakk sa...

Gratulerer!!! Herlige farger i det garnet da! Gleder meg til å se hva det blir=D

Tebasile sa...

Gratulerer. Det er så moro å vinne.

Hanne sa...

Så heldig du har vært!
jeg har strikket et kariusskjerf (rillestrikk) av Opal, og det ble utrolig fint. Heklet en ensfarget kant rundt til slutt.

Se her:
http://pludrehanne.blogspot.com/2010/01/pa-pinne.html

Pludrehanneklem

Anonym sa...

Grattis, det garnet er perfekt sokkegarn syns jeg. Tynne deilige ullsokekr til vintersko og støvler. Har gitt mamma'n min mange nøster som hun har tryllet frem deilige sokker til jentene og meg av. Selv kan jeg enda ikke strikke hæl..

violykke sa...

tillykke hvad mon det skal bruges til, gkæder mig til at se det :0)