onsdag 2. februar 2011

I dag trenger jeg litt sympati

De som ikke liker sutreinnlegg bør ikke lese videre og jeg regner dere herved for advart. I dag har jeg blitt påkjørt for 2. gang på mindre enn 2 mnd. I desember, like før julaften ble jeg påkjørt av en Falck lastebil som laget en ganske solid skrape på min førerside, og i dag ble jeg rygget på av en bil utenfor barnehagen til sønnen min.  Så nå er jeg litt sur og lei... Synes jeg har fått min andel av uflaks nå. Ellers på den positive siden strikker jeg litt på Multnomah om dagen og bruker opp litt billig raggegarn fra Mor Åse og Treskogarn. Jeg har en hel eske med slikt garn av en eller annen dum grunn..De ble nemlig kjøpt inn før jeg for alvor begynte å snuse inn alle de andre herlige garnslagene som finnes her i verden. men jeg kan liksom ikke kaste det heller og har som målsetning å strikke opp mest mulig av det i dette året. Og for å illustrere den siste delen av innlegget får dere se noen herlige skapninger som danner grunnlaget for hobbyen min. Sauer er ålreite dyr, disse sauene bor ved Skeikampen,hvis de ikke har blitt til fårikål alt da ;)
Ellers har jeg registrert bloggen min på bloggurat og lurer på hvordan det vil fungere :) Bloggurat

3 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Det var da så uheldig bilen din var da! Godt å sette seg ned med strikketøyet og "meditere" da:)

violykke sa...

ej hvor uheldig kan man lige være ♥

unikarina sa...

Godt at der ikke skete dig noget...

Tillykke med din lækre gevinst...