søndag 23. januar 2011

Mitt bilde er på Ravelry :) Og jeg har laget ny blogg...skummelt...

Jeg fikk et spørsmål  fra en adminstratorene på Ravelry i dag, om de kunne bruke mitt bilde av  'Votter med fingerløyse* på den siden som henviser til mønsteret fra Rauma. Jeg er så stolt at det er kun ørene mine som stopper smilet mitt fra å gå rundt her og ja det er disse vottene. Mine første selbuvotter på store Ravelry. For en søndag :) Det er dette bildet de skal bruke :
Dette var gøy, nå skal jeg gå å strikke litt mer på Revontuli sjalet mitt, jeg har nemlig strikket 3 sokker og kan unne meg litt kosestrikk :)  Og så har jeg laget meg en ny blogg som du finner lenke til ved å klikke på bildet på siden her eller denne linken Fra BMI 39 til 25- en blogg om livsstilsendringer. Synes det er skummelt å gjøre det så offentlig, men det er kanskje det jeg trenger for å få det riktige puffet til å gjøre noe med det. Ha en fortsatt god søndag :)

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Wow, gratulerer:) Det er jo ikke rart man blir i godt humør av slikt:)

Tove sin strikkeside sa...

gratulerer med bilde på Ravelry. Lykke til med livsstilsendring

GURO sa...

SÅ MORO OG DET mønteret er SÅ morsomt å strike. tror jeg har strikket det 100 ganger snart. kan det utenatt nå..

du fikser det her vet du

Helle Jescika sa...

Det er jo fantastiks. Men der er virkelig også smukke.
Tillykke