onsdag 8. desember 2010

Trekningen er klar :)

Da har jeg trukket årets julegive away, det ble delt ut 55 lodd og dere fikk loddnummer i den rekkefølgen dere kommenterte. Helena, du fikk 2 lodd fordi du følger også. Tusen takk for at så mange deltok, det syns jeg var kjempehyggelig. Helst skulle jeg hatt en premie til hver av dere, men det har jeg ikke tid til før jul ;)       Så random.org tok jobben og havnet på nr 29, det betyr at mette b fra Danmark vant
 førstepremien og får et par i farge SFN 75. Siden det var så mange som deltok trakk jeg en trøstepremie også og havnet igjen i Danmark hos Henriette. Hun vil få et par julerøde pulsvarmere i Drops Alpaca i den varianten jeg har strikket mange av :).

4 kommentarer:

mette b sa...

Hej Kristin,
Neej, hvor er jeg altså heldig at vinde de fine pulsvarmere. Jeg glæder mig meget til at varme mine hænder i dem Ü
Og så er Henriette jo også heldig og hun fortjener virkelig en gave der varmer lige nu.
Klem fra
mette b

Lena sa...

Så hyggelig å gjøre noe så fint. Å deilige pulsvarmere! Kaldt i Dk for tiden, så de kommer vel godt med.

Skribenten sa...

;-) Åh hvor bliver jeg glad Kristin. Som det er lige nu, er livet sgu ikke let, så et par røde varmere er lige hvad jeg trænger til.

Jeg knusser dig en masse.
Henriette :)

Unknown sa...

De røde er allerde på pinnene Henriette for de grå må jeg avsted til byen for å hente garn til idag :) Bare hyggelig å kunne glede deg Henriette.
Knus Kristin