lørdag 5. juni 2010

Forundringspakke give away

Jeg tenkte at jeg skulle dra igang en give away igjen og denne gangen skal det gjøres med en twist. Pakken skal være hobbyrelatert i en eller annen form, men hva pakken inneholder vet jeg ikke før jeg har trukket ut en vinner. Da skal jeg nemlig lete litt etter hva du kunne like å få , for eksempel på bloggen din, eller foreksempel gjennom at du er deltaker på et hobbyforum, men da må jeg vite få vite nicket ditt hvis du vinner.Eller om du ikke deltar så kan du jo skrive litt om hva du liker i kommentarfeltet nedenfor.
Reglene blir som følger: ett lodd for kommentar i kommentarfeltet. Et lodd til hvis du lager et innlegg eller en link om denne give awayen i bloggen din, det er bare å låne bildet her . Og enda et lodd får du om du legger deg til som følger av bloggen min, dere som følger fra før har selvsagt det loddet i boks allerede. Så da ønsker jeg dere lykke til og tar en liten trekning på fredag 11.juni sånn utover ettermiddagen en gang og bruker lørdagen på shopping med god samvittighet. Lykke til alle sammen;) Søndag 6. juni klokka 13:34 - dere bare gjør slik som disse 3  deltakerne som har kommet allerede under her, veldig kjekt :) Og for de som lurer, alle deltakere er hjertelig velkomne, uansett bosted:)

28 kommentarer:

skb sa...

For ein god idé å lage ein "gje vekk" som er målsaum av mottakaren sine interesser :-D
Håpar du får ei god helg med mykje tid til strikking.

Bea86 sa...

Da har jeg blitt følger :) Så 2 logg på meg. Om jeg skulle være så heldig å vinne så er maskemarkører + garn jeg ikke har prøvd et forslag på premie ;) Ha en fin søndag.

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Give away er artige.Men får ikke det tiil helt med de følgerne og å legge til på framsiden.Men en kommentar kan man jo gi lell.Fin blogg.

Hanne sa...

Dette hørtes spennende ut så jeg deltar med to lodd, kommentar og følger :)

Vibbedille sa...

Dette var jo spennende!! Siden eg nettopp er ferdig med å blogge, blir eg i denne runden kun med som følger og kommentar. Blir spennende! Skal snart ha noe lignende inne hos meg tenkte eg,når eg runder 200.000 ;) Det er GØY med litt action på bloggene

Kos deg og ha en fortsatt herlig søndag og en flott uke!

Klem Vibbedille ;))

hegekatrin (hb) sa...

For en artig give-away!! MÅ jo bare bli med på den! =)

Silje sa...

Åååå så spennende :D

Jeg deltar gjerne jeg, dette er jo bare utrolig generøst !

Vilma sa...

hey Kristin

Super initiativ , jeg følger med 2 lod , fortsat god aften :-)

sol sa...

Spennende med give away, klart jeg blir med :)

Sisselshverdag sa...

Så spennende, jeg "tar 3 lodd jeg ;)

Ha en flott søndag :)

GURO sa...

to lodd tar jeg og tror du kjenner meg godt ;.)
linken har jeg lagt, (snart)
ha en flott kveld.. spennende hva som er inne i denne pakken ....................

Lunamon sa...

Jeg følger og kommenteter ;o)
Arti med sånt du, har aldri vunnet, men prøver igjen.

Ha en flott dag hvor enn du er.

Hege81 sa...

Give away er alltid morsomt :)
Jeg er seff med, har linket i vg-bloggen min + lagt meg til som følger :) Så da blir det 2 lodd på meg :)

Tina sa...

"Datt" plutselig innom den flotte bloggen din - og vil gjerne følge deg videre! Jeg tar to lykkelodd - og krysser fingrene for at jeg får en oevrraskelse i posten i neste uke! :-)

Solveig sa...

Koselig jeg er med

Monstermønster sa...

Jeg er sløv på en mandagskveld, så det blir med ett lodd. Men utrolig god ide! Veldig kreativt!

Iryl sa...

Dette høres morsomt ut! Jeg tar 3 lodd jeg :-)

AnitaK sa...

Jeg datt innom her via en annen blogg, kjempeflott ide... tar ett lodd jeg :)

Trillemor sa...

Hej Kristin. Jeg vil også rigtig gerne deltage i din give away, hvis man kan deltage fra Danmark:) Jeg følger jo allerede din blog og vil også lægge ind et link.

Anonym sa...

Så moro! Jeg deltar gjerne med et lodd. Gleder meg til å se multnomahsjalet ditt ferdig! Og hva skjedde egentlig med det forrige sjalet? Det så jo så vakkert ut til å begynne med?

gyldenkron sa...

Så artig med forundringspakke. Blir følger jeg, og har da gjort meg fortjent til to lodd?

Grethemor sa...

Selvfølgelig vil jeg også være med i trekningen av denne "give awayen"
Ha en finfin torsdag :)

iris sa...

Så spennende da. Lur måte å gjøre det på. Flott blogg du har.

amylin sa...

Så morsomt med sånne give-away. Rekker ikke å blogge med link til deg, men det er greit med et lodd.

Baddie sa...

Får vel slenge meg med her :-) 2 lodd (følger og kommentar). Har surfet rundt på Ravelry for å finne ut hva jeg skal strikke av Zauberballen min. Har tidligere strikket to Multnomah i andre farger enn nevnte nøste. Tenkte jeg skulle strikke noe annet denne gangen, men fant ikke noe som fengte. Når jeg så høst Multnomah'n din, så fant jeg ut at jeg gjerne kan strikke en til. Sjalet ditt blir nydelig!

Hønehuset sa...

Spennende! Er med jeg!

Anita sa...

Jeg hiver meg med i siste liten. Følger bloggen pluss kommentar og det blir vel

2 lodd.

Hilsen Fama (HB)

min mail: anihaarb@online.no

unikarina sa...

En gave med kreative ting, så man kan være kreativ - den må gerne blive min. Derfor smider jeg et lod i kurven og håber...