torsdag 13. mai 2010

Så ble Fingerless Mitts/Stulpen ferdige


Fingerless Mitts/Stulpen ble endelig ferdig i går kveld og da er størrelsen regulert etter min smak. Fordi jeg brukte tykkere garn har jeg redusert maskeantall i både vott og tommel. I tillegg har jeg laget økninger til tommel etter en annen oppskrift. De er gode og varme så det var absolutt verdt arbeidet. Vurderer å strikke flere slike par i andre garnkvaliteter. Men først må jeg lage lua som skal matche disse.  Tusen takk til alle som støttet meg da jeg ønsket dette paret en god tur dit sola aldri skinner ;) Ha en fortsatt god Kristi himmelfartsdag :)

4 kommentarer:

GURO sa...

så flotte de ble... og skinner sola hos dere (haha)

gyldenkron sa...

De ble jo skikkelig lekre til slutt. Mye arbeid, kan jeg tenke meg. Ha en fin langhelg og god 17. mai feiring

Aileen sa...

Så fine pulsvantene blei,og tusen takk for at du vil følge bloggen min:)Ønsker deg ein fin langhelg:)

Unknown sa...

Sola skinner hver dag her vet du Guro (ha ha ha) og gyldenkron, det er ikke mye arbeid når man gjør det riktig, men om du leste innlegget under så ble det lii mer enn forventet he he. Og Aileen, du har en fin blog og det er moro og koselig å lese hos deg :)