fredag 21. mai 2010

Mye på hjertet

I
I dag er jeg riktig heldig, i postkassa mi lå det en stk pakke og i stk hentelapp. I pakken lå det 4 stk 25 gram Kid Mohair og 3 stk deilige småsjokolader om du ser på bildet. Dette vant jeg på blogglotterier til Tove når hun nådde 10000 treff på bloggen sin. Jeg ble helt stum jeg, har dere sett noe så nydelig, luftig og bløtt garn? Tusen takk Tove, du skal vite at jeg setter stor pris på denne premien. Kanskje noen har noen flotte forslag også på oppskrifter jeg kan bruke garnet til ?
Videre til neste pakke, dette er Evillagarnet jeg har bestillt fra Maudsgarn , jeg ble noe overrasket over fargeavviket på det ene nøstet og jeg har nok misforstått noe på nøstestørrelsene. Men den prisen får jeg bære he he. Men fargene som er på nøstene er jo helt nydlige, avvik eller ei.
Her ser dere lua jeg har strikket til de tidligere berømte Fingerless Mitts/ Stulpen- kameraet mitt klarer ikke helt å gjenskape den nydlige rødfargen på dette men det får jeg leve med. Ser også i ettertid at lua nok kunne fortjent 5 cm til på toppen, men det er jo en smal sak å fikse så lenge man har garn i samme innfarging. Ellers går det sakte men sikkert framover med Calais shawl (ravelry) link, men siden jubilanten er 40 neste uke bør jeg vel få opp dampen og hva annet skal pinser brukes til enn strikking? Ha en riktig god pinse alle sammen. Vi sees plutselig :)

5 kommentarer:

Smarie sa...

Mye lekkert garn du har fått ;o) Nydelig lue + pulsvarmere også ;o) Kos deg med strikking i pinsen, det skal jeg også ;o) God Pinse !

GURO sa...

så utrolig flott

Vera sa...

Gratulerer med en super premie! Nydelig garn! Og for en kjempe fin lue og pulsvarmere :)

nragnhild sa...

Så nydelige farger på garnnøstene dine - der har du virkelig noe å kose deg med! :)

Monstermønster sa...

Gratulerer med super premie! Garn kan man aldri (?) få nok av :)